Tas ir pavisam vienkārši! Spied uz pogas Reģistrēties un izvēlies sev ērtāko reģistrācijas formu:
Ātro - ievadot tikai pamatinformāciju un verificējot savus personas datus ar bankas palīdzību
Pilno - aizpildot visu nepieciešamo informāciju patstāvīgi
Ja esi reģistrējies, izmantojot Ātro reģistrāciju - Darba laikā, Tavs konts tiks verificēts pāris minūšu laikā.
Lai verficētu savu spēlētāja kontu, izvēlies vienu no mājaslapā piedāvātajām verifikācijas metodēm:
Informācijas pārbaude var aizņemt nedaudz laika. Ja esi izdarījis visu korekti, un neesi vēl verificēts, nedaudz uzgaidi un tuvākajā laikā Tavs konts būs verificēts.
Pārliecinies, ka esi veicis visas nepieciešamās darbības un esi iesūtījis visus nepieciešamos dokumentus, lai verificētu savu spēlētāja kontu.
Atkarībā no nepieciešamo datu maiņas, mēs Tev varam lūgt mums atsūtīt papildus informāciju/dokumentus. Lai uzzinātu vairāk, par to, kas ir nepieciešams, lai nomainītu reģistrācijas datus, raksti mums čatā vai uz e-pastu [email protected]
No 2020. gada 1. janvārī stājās spēkā izmaiņas LR likumā, un tagad Tev ir iespēja liegt piekļuves azartspēlem, tai skaitā interaktīvajām azartspēlēm, un interaktīvajām izlozēs centralizēti, iekļaujot sevi pašatteikusos personu reģistrā.
Mēs nevaram pieņemt Tavu paziņojumu par liegumu mūsu piedāvātajos produktos.
Pieprasījumu, iekļaut sevi pašatteikusos personu reģistrā, var iesniegt personīgi rakstveidā Inspekcijā (izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija) vai iesniedzot iesniegumu izmantojot vietni www.latvija.lv Plašāk par izmaiņām likumdošanā un iespējām iekļaut sevi pašatteikušos personu reģistrā vari izlasīt inspekcijas mājaslapā - ŠEIT
Mēs atbalstām atbildīgu spēli, un tāpēc Tavā spēlētāja profilā Tev ir iespēju uzstādīt dažādus limitus savā spēlētāja profilā, lai Tu vari izbaudīt izklaidi, ko piedāvā azartspēles, atbildīgi. Tev ir iespēja uzstādīt:
Lūdzu, ņem vērā, ka limitu samazināšana stājās spēkā uzreiz, bet, ja vēlies paaugstināt limitus tie pēc 7 dienām ir jāapstiprina savā spēlētāja profilā.
Uzstādot limitus, ņem vērā, ka tiek ņemta vērā kalendārā diena, nedēļa un mēnesis, kā arī izvēlētais limits ņem vērā arī vēsturiskos datus. Tas nozīmē, to ka, ja esi uzstādījis, piemēram, mēneša likmju skaita limitu, un šajā mēnesī to jau esi izpildījis, limits liegs Tev dalību šajā kalendārajā mēnesī.
Iemaksas limiti darbojās uz pieprasījuma aprēķina, tas nozīmē, ka depozīts, kurš sistēmā ir pieprasīts, bet nav pabeigts tiks skaitīts limita aprēķinā, lai noņemtu neveiksmīgu darījumu no aprēķina sazinies ar mūsu atbalsta dienesta darbiniekiem.
Pārliecinies, ka pieslēdzoties spēlētāja kontam tiek ievadīta korekta informācija.
Ja esi reģistrējies, norādot pirmo lielo burtu savā lietotāja vārdā vai e-pastā, pieslēdzoties savam spēlētāja kontam šī informācija ir jāievada tādā pašā formātā.
Tavas konta piekļuves var būt arī liegtas citu iemeslu dēļ:
Ja, ir norādīts, ka Tavs konts nav verificēts, tas nozīmē, ka nav saņemta visa nepieciešama informācija/dokumenti, kuri ir nepieciešami, lai verificētu Tavu spēlētāja kontu. Lūdzu, pārbaudi savu spēlētaja konta sadaļu "Dokumenti" vai e-pastu, lai uzzinātu, kāda papildus informācija/dokumenti ir nepieciešami.
Piemēram:
Pierakstīties vai atteikties no mārketinga sms, e-pasta, pasta vai telefona zvanu saņemšanas vari savā profila sadaļā “Profils” atķeksējot vēlamos komunikācijas veidus.
Ņem vērā, ka neatzīmējot visus komunikācijas veidus, vari palaist garām kādu interesantu bonusu.
Pieprasījumu, iekļaut sevi pašatteikusos personu reģistrā, var iesniegt personīgi rakstveidā Inspekcijā (izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija) vai iesniedzot iesniegumu izmantojot vietni www.latvija.lv
Ņemot vērā klienta privātumu, ja mēs neesam pārliecināti par Tavu identitāti, mēs varam nesniegt atbildi, kura var saturēt personas privātos datus vai informāciju par kontu. Tāpēc iesakām uzstādīt papildus drošības rīkus. Izvēlies slepeno jautājumu vai uzstādi PIN kodu savā spēlētāja profilā.
Ņemot vērā Latvijas Republikas likumdošanu, mēs atsevišķos gadījumos varam pieprasīt Tev sniegt papildus infromāciju un/vai aizpildīt papildus dokumentus. Tavs pienākums ir aizpildīt nepieciešamos klienta izpētes dokumentus. Informācija paliek konfidenciāla un tiek izmantota iekšējos procesos.
Savu spēlētāja kontu vari papildināt tikai tiešsaistē pieslēdzoties savam spēlētāja kontam izmantojot savus līdzekļus. Lai papildinātu spēlētāja kontu, Tev ir jādodas uz sadaļu “Depozīts” un izmantojot piedāvātos maksājuma veidus jāpapildina savs spēlētāja konts.
Savu spēlētāja kontu vari papildināt izmantojot:
Pārliecinies, ka:
Ja esi veicis iemaksu ar iepriekš neizmantotu maksājuma karti, Tev ir nepieciešams to verificēt. Lai to izdarītu, lūdzu, augšupielādē savā spēlētāja profilā vai atsūti uz e-pastu [email protected], maksājuma apliecinošu dokumentu (maksājuma uzdevumu) vai ekrānšāviņu no savas internetbankas. Lai veiksmīgi verificētu maksājuma karti, dokumentā skaidri jābūt redzamai sekojošai informācijai:
Lūdzu, pirms sūti kartes attēlu vai maksājuma apliecinošu dokumentu, kurā ir norādīts pilns kartes numurs, pārliecinies, ka, iesūtot šos dokumentus, esi nosedzis maksājuma kartes vidējos ciparus tā, lai ir redzami pirmie 6 un pēdējie 4 cipari.
Neatliec maksājuma metodes verifikāciju uz pēdējo brīdi, jo, gadījumā, ja esi slēdzis bankas kontu, kuram ir piesaistīta izmantotā maksājuma karte, var nākties doties uz kredītiestādi pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas!
Maksājuma apstiprinošs dokuments var atšķirties katrai bankai. Spied ŠEIT, lai saņemtu detalizētu informāciju, kā var iegūt nepieciešamo dokumentu Tavā internetbankā.
Pārliecinies, ka pieslēdzoties spēlētāja kontam tiek ievadīta korekta informācija.
Ja esi reģistrējies, norādot pirmo lielo burtu savā lietotāja vārdā vai e-pastā, pieslēdzoties savam spēlētāja kontam šī informācija ir jāievada tādā pašā formātā.
Tavas konta piekļuves var būt arī liegtas citu iemeslu dēļ:
Izmaksas veicam regulāri katru dienu, arī brīvdienās un svētku dienās līdz pat 22:00.
Izmaksas uz Swedbank bankas kontiem saņemsi ne ilgāk kā dažu minūšu laikā pēc to apstrādes. Izmaksas uz citām bankas kontiem nonāks 1-3 darba dienu laikā.
Mūsu pienākums ir ieturēt nodokli no Tavām veiktajām izmaksām, kas pārsniedz EUR 3,000.00 vienā maksājumā vai vairākos secīgos maksājumos vienas sesijas laikā.
Visiem neapstrīdamajiem laimestiem, kas pārsniedz summu EUR 3,000.00 un tiek veikti vienā maksājumā vai vairākos maksājumos vienas sesijas laikā, tiek piemērots nodoklis 23% apmērā. Nodoklis tiek aprēķināts no Tavas neapstrīdamas laimesta summas, un tiek ieturēts izmaksas brīdī atņemot neapliekamo summu EUR 3,000.00 apmērā, un pārējai laimesta daļai piemērojot nodokli 23% apmērā, savukārt Tavas veiktās izmaksas daļai, kas pārsniedz saskaņā ar likumu "Par valsts sociālo apdrošināšanu" noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru, piemēro nodokļa likmi 31% apmērā. Tavs pienākums ir iesniegt gada ienākuma deklarāciju un personīgi nomaksāt nodokli no izmaksātā laimesta pārsnieguma summas.
Piemērs:
Klients vēlas veikt EUR 7,000.00 izmaksu. Pēc klienta izmaksas veiksmīgas apstrādes klients uz savu maksājuma pakalpojuma sniedzēja kontu saņems EUR 6,080.00
EUR 3,000.00 – neapliekamā summa
EUR 4,000.00 – apliekamā summa ar 23%
EUR 920.00 – nodoklis (EUR 4,000.00 * 0,23)
EUR 6,080.00 – klienta laimests pēc nodokļu nomaksas
Mēs veicam nodokļa maksājumu valsts kasē Tavā vārdā un nosūtam Tev paziņojumu par nomaksāto nodokli.
Tavs pienākums ir nomaksāt nodokli no visiem izložu un azartspēļu laimestiem, kuru kopsummas vērtība taksācijas gadā pārsniedz EUR 3,000.00.
Sīkāk par iedzīvotāju ienākuma nodokli no izložu un azartspēļu laimestiem var iepazīties ŠEIT
Random Number Generator (RNG) ir datorprogramma, kas nejauši ģenerē rezultātus mūsu interaktīvo kazino spēlēm. Katra atsevišķa iedalītā kārts, uzmestie kauliņi, vai jebkura cita atbilstoša spēļu darbība, ko rada programma, nerada nereālu dublēšanos vai paredzamību. Tā kā rezultāti tiek iegūti pilnīgi nejauši, bez manipulācijas iespējām, Tu vienmēr iegūsi godīgus rezultātus.
Kazino spēļu sadaļā, mēs piedāvājam daudz dažādu spēļu no dažādiem spēļu ražotājiem. Lai vieglāk orientētos un atrastu savu spēli, kuru vēlies spēlēt, Tev ir iespēja meklēt spēli ne tikai pēc tās nosaukuma, bet arī izmantojot plašu filtra funkciju, izvēloties dažādus segmentus un parametrus, piemēram:
Ja Tev spēles laikā uz brīdi ir pazudis savienojums ar internetu, neuztraucies, veikto likmju rezultāts nepazūd un spēle tiks turpināta pieslēdzoties atpakaļ spēlei. Ja spēle tomēr neatjaunojas, iespējams spēļu piegādātājs ir iesaldējis raundu, tādā gadījumā droši sazinies ar mums, sazināsimies ar spēļu piegādātāju, lai spēle tiek atjaunota un tiek pievienots laimests, ja tajā raundā tāds ir bijis.
Mūsu spēļu klāstā vari atrast daudz dažādu Jackpot spēļu ar dažādiem uzkrājumiem. Katras veiktās likmes daļa šajās spēlēs tiek rēķināta Jackpot uzkrājumā. Visas mūsu piedāvātās Jackpot spēles vari ērti atrast izmantojot mūsu kazino filtru. Jackpot uzkrājumus vari redzēt kartā Jackpot spēlē, kā arī EGT spēļu piegādātāja Jackpot uzkrājumi ir redzami arī mājaslapas sākumlapā.
Ja spēlētājam pazūd tīkla savienojums spēles laikā, visas veiktās likmes paliek un spēle turpinās. Ja neatjaunojas tīkls līdz konkrētam laikam, kamēr spēlē blekdžeku, iedalītās kārtis būs klasificētas kā “stand” un spēle turpināsies. Gadījumos, kad ir veikta Live kazino likme un nav uzsākta spēle dēļ tīkla savienojuma, likmes vērtība tiks atgriezta uz Tava spēlētāja konta.
Vienas Likmes minimālā summa ir EUR 0.10.
Vienas Likmes maksimālā summa atkarībā no notikuma veida var būt no EUR 1.00 līdz EUR 10,000.00.
Tiklīdz Tu esi apstiprinājis likmes veikšanu, likmes kuponā nospiežot pogu "Veikt Likmi", Tu saņemsi apstiprinājumu, ja likme ir veiksmīgi veikta. Katra likme, ko veici parādīsies likmju vēsturē. Pieņemtās izdarītās likmes vari skatīt savā totalizatora sadaļā “Manas Likmes”. Ja tehnisku vai citu iemeslu dēļ neesi saņēmis apstiprinājumu par likmes pieņemšanu, bet sadaļā “Manas Likmes” izdarītā likme ir reģistrēta, uzskatāms, ka likme ir izdarīta un tā ir pieņemta.
Visbiežākie iemesli, kādēl Totalizatora likme tiek atcelta un atgriezta ar koeficientu “1” ir šādos gadījumos:
Likmes aprēķins tiek veikts, cik vien ātri ir iespējams. LIVE likmju iznākumi tiek aprēķināti spēles laikā, līdz ko ir zināms likmes iznākums. Pirmsspēles likmes parasti tiek aprēķinātas pēc spēles beigām neatkarīgi no likmes veida un tā, cik ātri ir zināms rezultāts konkrētai likmei.
Likmes aprēķins var aizkavēties:
Tas var notikt, galvenokārt, sekojošu iemeslu dēļ:
Tiek darīts viss, lai šī informācija būtu faktiska un pareiza. Tomēr derību gadījumā šī informācija tiek uzskatīta tikai kā informatīva un Organizētājs neatbild par livescore (tiešraides) rezultāta atspoguļojuma pareizību un visiem datiem, kas tiek nodrošināti uz tiešraides ekrāna daļas Live likmju laikā, kā arī nav atbildīgs par kļūdām notikuma pārraidē, notikuma rezultātu novērtēšanā un par citām uz notikumu attiecināmām kļūdām. Likmes aprēķinā tiks ņemta vērā sporta notikuma rezultāta oficiāla informācija.
Cash Out opcija dod iespēju Jums izmaksāt Jūsu likmi pirms spēle ir noslēgusies un ir zināms tās rezultāts. Jums nav jāgaida līdz spēles beigām, lai saņemtu savu laimestu!
Cash Out ir pieejams gan pirmsspēles, gan live likmēm un gan vienkāršajām, gan kombinētajām.
Cashout ir pieejams no likmes veikšanas brīža līdz pat spēles beigām, bet ir nepieciešams, lai izvēles, uz kurām ir veiktas likmes, ir pieejamas likmju veikšanai. Likmēm, kuras ir veiktas uz vairāk nekā vienu izvēli (kombinētās likmes), Cashout ir pieejams tikai, ja visas izvēles ir pieejamas un to koeficienti ir atvērti likmju likšanai. Gadījumā, ja vismaz vienai no izvēlēm koeficients vairs nav pieejams (ir uzsākts mačs, ir pārtraukts tirgus/izvēles piedāvājums), Cashout vairs nebūs pieejams.
Biežāk sastopamie iemesli, kādēļ likme netiek pieņemta leitotāja likme:
Lai piedalītos mūsu jauno klientu bonusos, reģistrējoties, reģistrācijas formā, ievadi kādu no mūsu jauno klientu bonusa kodiem, ja tāds ir nepieciešams. Pēc reģistrācijas jauno klientu bonusus pievienot nav iespējams, tāpēc iespazīsties ar mūsu piedāvājumiem un to noteikumiem pirms reģistrē savu spēlētāja kontu. Ar aktuālajiem piedāvājumiem vari iepazīties ŠEIT
Informācija par aktuālajiem piedāvājumiem tiek izsūtīta dažādos komunikācijas veidos, lai saņemtu informāciju, par aktuāliem betadrian.lv piedāvājumiem, savā spēlētāja profilā, sadaļā "Profils", atzīmē, ka vēlies saņemt informāciju par īpašajiem piedāvājumiem, uzklikšķinot uz komunikācijas veidu, kurā Tev ir ērtāk saņemt informāciju par aktuālajiem piedāvājumiem.
Bezriska griezieni ir piedāvājuma veids, kurā, izmantojot savus līdzekļus, veicot noteiktu griezienu skaitu attiecīgajā piedāvājuma spēlē vai spēlēs, izpildot visus konkrētā piedāvājuma nosacījumus, vari saņemt atpakaļ veikto griezienu summu atpakaļ. Pēc veiktajiem bezriska griezieniem Tu saņemsi atpakaļ uz savu spēlētāja kontu gan savu grieziena summu, gan paturēsi visus laimestus, kurus ieguvi veicot bezriska griezienus.
Bezriska likme ir piedāvājuma veids, kurā, izmantojot savus līdzekļus, veicot sporta vai izklaidējoša, vai politiska notikuma likmi, izpildot visus konkrētā piedāvājuma nosacījumus, zaudējuma gadījumā vari saņemt atpakaļ veiktās likmes summu tādā apmērā, kāda ir norādīta attiecīgā piedāvājuma noteikumos.
Ja, piedāvājuma noteikumos nav atrunāt citādāk, katrs spēlētājs šo piedāvājumu var izmantot tikai vienu reizi. No viena konta, vienas IP adreses vai mājsaimniecības piedāvājumu drīkst izmantot tikai vienu reizi.
Ņem vērā, ka dalība piedāvājumos ir atkarīga no Lietošanas Noteikumu un atsevišķu īpašo piedāvājumu nosacījumu izpildes. Ja tiek ievēroti Lietošanas Noteikumi un ir veiksīgi izpildīti visi konkrētā piedāvājuma nosacījumu, Tev būs iespēja piedalīties un saņemt piedāvājumu. Jebkurš piedāvājums ir paredzēts izklaides nolūkā, un veicot pārbaudi, vai tiek ievēroti Lietošanas Noteikumu, īpašais piedāvājums un dalība turpmākajos īpašajos piedāvājumos var tikt liegta.
Pirms uzsāc dalību piedāvājumos, iepazīsties ar tā nosacījumiem, kādā veidā vari saņemt bonusu.
Var būt vairāki iemesli kāpēc bonus par īpašo piedāvājumu nav ieskaitīts Tavā spēlētāja kontā.
Tas ir pavisam vienkārši! Spied uz pogas Reģistrēties un izvēlies sev ērtāko reģistrācijas formu:
Ātro - ievadot tikai pamatinformāciju un verificējot savus personas datus ar bankas palīdzību
Pilno - aizpildot visu nepieciešamo informāciju patstāvīgi
Ja esi reģistrējies, izmantojot Ātro reģistrāciju - Darba laikā, Tavs konts tiks verificēts pāris minūšu laikā.
Lai verficētu savu spēlētāja kontu, izvēlies vienu no mājaslapā piedāvātajām verifikācijas metodēm:
Informācijas pārbaude var aizņemt nedaudz laika. Ja esi izdarījis visu korekti, un neesi vēl verificēts, nedaudz uzgaidi un tuvākajā laikā Tavs konts būs verificēts.
Pārliecinies, ka esi veicis visas nepieciešamās darbības un esi iesūtījis visus nepieciešamos dokumentus, lai verificētu savu spēlētāja kontu.
Ja ir aizmirsusies parole, klikšķini uz pogas “Aizmirsi paroli?”, un Tev tiks nosūtīts e-pasts ar paroles atjaunošanas linku.
Vadot iekšā savu lietotāja vārdu un paroli, pārliecinies, ka šī informācija tiek ievadīta korekti, tādā pašā formātā, kā tika ievadīta reģistrējot spēlētāja kontu (maziem/lieliem burtiem).
Ja esi vairākas reizes ievadījis paroli nekorekti Tavs spēlētāja konts, drošības nolūkos, tiks iesaldēts. Šādā situācijā, lai kontu atsaldētu, lūdzu, sazinies ar mūsu atbalsta dienestu.
Lūdzu, pārbaudi vai e-pasts nav aizgājusi uz kādu citu mapi.
Veicot reģistrāciju pārliecinies, ka vadi korektu e-pasta adresi. Ja tomēr, esi kļūdījies e-pasta adresē, droši uzraksti mums, mēs to nomainīsim, bet no Tavas puses būs nepieciešama papildus informācija.
Pārliecinies, ka:
Ja esi veicis iemaksu ar iepriekš neizmantotu maksājuma karti, Tev ir nepieciešams to verificēt. Lai to izdarītu, lūdzu, augšupielādē vai atsūti uz e-pastu [email protected], maksājuma apliecinošu dokumentu (maksājuma uzdevumu) vai ekrānšāviņu no savas interneta bankas. Lai veiksmīgi verificētu maksājuma karti, dokumentā skaidri jābūt redzamai skojošai informācijai:
Lūdzu, pirms sūti kartes bildi vai maksājuma apliecinošu dokumentu, kurā ir norādīts pilns kartes numurs, pārliecinies, ka, iesūtot šos dokumentus, esi nosedzis maksājuma kartes vidējos ciparus tā, lai ir redzami pirmie 6 un pēdējie 4 cipari.
Neatliec maksājuma metodes verifikāciju uz pēdējo brīdi, jo, gadījumā, ja esi slēdzis bankas kontu, kuram ir piesaistīta izmantotā maksājuma karte, var nākties doties uz kredītiestādi pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas!
Izmaksas veicam regulāri katru dienu, arī brīvdienās un svētku dienās līdz pat 22:00.
Izmaksas uz Swedbank bankas kontiem saņemsi ne ilgāk kā dažu minūšu laikā pēc to apstrādes. Izmaksas uz citām bankas kontiem nonāks 1-3 darba dienu laikā.
Lai piedalītos mūsu jauno klientu bonusos, reģistrējoties, reģistrācijas formā, ievadi kādu no mūsu jauno klientu bonusa kodiem, ja tāds ir nepieciešams. Pēc reģistrācijas jauno klientu bonusus pievienot nav iespējams, tāpēc iespazīsties ar mūsu piedāvājumiem un to noteikumiem pirms reģistrē savu spēlētāja kontu. Ar aktuālajiem piedāvājumiem vari iepazīties ŠEIT
Informācija par aktuālajiem bonusiem tiek izsūtīta dažādos komunikācijas veidos. Lai saņemtu informāciju, par aktuāliem betadrian.lv bonusiem savā spēlētāja profilā, sadaļā "Profils", atzīmē, kādu no komunikācijas veidiem, kurā Tu vēlies saņemt informāciju par aktuālajiem bonusiem.
Uzdot savu jautājumu izmantojot čatu mūsu mājaslapā, vai raksti mums e-pastu uz e-pasta adresi [email protected] Kā arī esam sazvanāmi uz tālruņa numuru 29229692. Mūsu draudzīgais klientu atbalstu speciālists ar prieku Tev palīdzēs.
Esam pieejami katru dienu 24/7.
Sīkdatne ir neliela teksta datne, ko tīmekļa vietne saglabā Tavā datorā vai mobilajā ierīcē, kad Tu atverat mājaslapu. Tā mājaslapai palīdz atcerēties Tavus iestatījumus (piemēram, valodu, izvēlēto mājaslapas krāšu toņi u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies skatīt mājaslapu, lai katru reizi Jums tie nebūtu jānorāda no jauna. Ar kešatmiņas palīdzību samazinās vidējais piekļūšanas laiks mājaslapai un palielinās kopējais sistēmas ātrums.
Jo mājaslapa tiek pastāvīgi uzlabota, Tavas pārlūkprogrammas saglabātie sīkdatnes dati vai/un kešatmiņa iespējams ir novecojuši un atverot mājaslapu no jauna, netiek noķerti jauni sīkdatnes dati vai kešatmiņa, līdz ar to mājaslapa var nedarboties tai paredzētā veidā.
Atkarībā no tā kādu pārlūkprogrammu Jūs izmatojat šī informācija atšķiras, bet princips ir vienāds.
Google Chrome:
Mozilla Firefox:
Safari:
Interneta kazino darbība ir ļoti atkarīga no interneta savienojuma kvalitātes un tehnoloģiskajiem risinājumiem. Lai veiksmīgi piedalītos interneta kazino piedāvātajā izklaidē, pārliecinies, ka Tev ir nodrošināts labs interneta pārklājums, ātrums, savienojums un aizkav, kas var ietekmēt Tavu izklaides pieredzi. Interneta kazino piedāvājums var būt ierobežots vai nepilnīgs kādās konkrētajās ierīcēs vai operētāj sistēmās, un pārlūkprogrammās, tāpēc pārliecinies, ka pārlūkprogrammas ir atjaunotas un ierīce atbalsta atsevišķas programmatūras.