Below we have prepared frequently asked answers for your questions. If you do not find your answer, fill free to contact our friendly support team, who are always happy to help!

Working Hours

Support working hours

24/7

Chat

Contact us using chat

Email

Contact us using email

[email protected]

  • Mans Konts
  • Maksājumi
  • Kazino
  • Sporta totalizators
  • Akcijas
  • Ģenerālis
  • Pašizslēgšana

Kā es varu papildināt savu spēlētāja kontu?

Savu spēlētāja kontu vari papildināt tikai tiešsaistē pieslēdzoties savam spēlētāja kontam izmantojot savus līdzekļus. Lai papildinātu spēlētāja kontu, Tev ir jādodas uz sadaļu “Depozīts” un izmantojot piedāvātos maksājuma veidus jāpapildina savs spēlētāja konts.

Ar kādām maksājuma metodēm es varu papildināt savu spēlētāja kontu?

Savu spēlētāja kontu vari papildināt izmantojot:

  • ❖ Swedbankas ātros maksājumus;
  • ❖ Izmantojot maksājuma kartes.

Kāpēc es nevaru veikt laimesta izmaksu?

Pārliecinies, ka:

 

  • ❖ neesi sasniedzis savu dienas izmaksas limitu;
  • ❖ esi verificējis visas savas maksājuma kartes;
  • ❖ izmaksas summa ir lielāka par minimāli pieejamo;
  • ❖ esi apgrozījis veikto iemaksu vismaz vienu reizi;
  • ❖ esi iesūtījis visus no Tevis prasītos papildus verifikācijas dokumentus.


Ja esi veicis iemaksu ar iepriekš neizmantotu maksājuma karti, Tev ir nepieciešams to verificēt. Lai to izdarītu, lūdzu, augšupielādē savā spēlētāja profilā vai atsūti uz e-pastu [email protected], maksājuma apliecinošu dokumentu (maksājuma uzdevumu) vai ekrānšāviņu no savas internetbankas. Lai veiksmīgi verificētu maksājuma karti, dokumentā skaidri jābūt redzamai sekojošai informācijai:

  • ❖ Tavs vārds un uzvārds;
  • ❖ pilns konta numurs (IBAN);
  • ❖ daļējs kartes numurs;
  • ❖ darījums ar www.betadrian.lv;
  • ❖ atsevišķos gadījumos var būt nepieciešama maksājuma kartes bilde.


Lūdzu, pirms sūti kartes attēlu vai maksājuma apliecinošu dokumentu, kurā ir norādīts pilns kartes numurs, pārliecinies, ka, iesūtot šos dokumentus, esi nosedzis maksājuma kartes vidējos ciparus tā, lai ir redzami pirmie 6 un pēdējie 4 cipari.

Neatliec maksājuma metodes verifikāciju uz pēdējo brīdi, jo, gadījumā, ja esi slēdzis bankas kontu, kuram ir piesaistīta izmantotā maksājuma karte, var nākties doties uz kredītiestādi pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas!

Maksājuma apstiprinošs dokuments var atšķirties katrai bankai. Spied ŠEIT, lai saņemtu detalizētu informāciju, kā var iegūt nepieciešamo dokumentu Tavā internetbankā.

Kāpēc man neizdodas veikt depozītu?

Pārliecinies, ka pieslēdzoties spēlētāja kontam tiek ievadīta korekta informācija.
Ja esi reģistrējies, norādot pirmo lielo burtu savā lietotāja vārdā vai e-pastā, pieslēdzoties savam spēlētāja kontam šī informācija ir jāievada tādā pašā formātā.
Tavas konta piekļuves var būt arī liegtas citu iemeslu dēļ:

  • ❖ iesaldēts konts, jo vairākkārtēji ievadīta nekorekta parole;
  • ❖ esi iekļāvis sevi Pašatteikušos personu sarakstā;
  • ❖ tiek veikta nepieciešamā procesuālā darbība, piemēram, atvērts konts ar acīmredzamu fiktīvu personas identificējošu informāciju.

Cik bieži tiek veiktas izmaksas?

Izmaksas veicam regulāri katru dienu, arī brīvdienās un svētku dienās līdz pat 22:00.
Izmaksas uz Swedbank bankas kontiem saņemsi ne ilgāk kā dažu minūšu laikā pēc to apstrādes. Izmaksas uz citām bankas kontiem nonāks 1-3 darba dienu laikā.

Kad man jāmaksā nodoklis no mana laimesta?

Mūsu pienākums ir ieturēt nodokli no Tavām veiktajām izmaksām, kas pārsniedz EUR 3,000.00 vienā maksājumā vai vairākos secīgos maksājumos vienas sesijas laikā.
Visiem neapstrīdamajiem laimestiem, kas pārsniedz summu EUR 3,000.00 un tiek veikti vienā maksājumā vai vairākos maksājumos vienas sesijas laikā, tiek piemērots nodoklis 23% apmērā. Nodoklis tiek aprēķināts no Tavas neapstrīdamas laimesta summas, un tiek ieturēts izmaksas brīdī atņemot neapliekamo summu EUR 3,000.00 apmērā, un pārējai laimesta daļai piemērojot nodokli 23% apmērā, savukārt Tavas veiktās izmaksas daļai, kas pārsniedz saskaņā ar likumu "Par valsts sociālo apdrošināšanu" noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru, piemēro nodokļa likmi 31% apmērā. Tavs pienākums ir iesniegt gada ienākuma deklarāciju un personīgi nomaksāt nodokli no izmaksātā laimesta pārsnieguma summas.
Piemērs:
Klients vēlas veikt EUR 7,000.00 izmaksu. Pēc klienta izmaksas veiksmīgas apstrādes klients uz savu maksājuma pakalpojuma sniedzēja kontu saņems EUR 6,080.00
EUR 3,000.00 – neapliekamā summa
EUR 4,000.00 – apliekamā summa ar 23%
EUR 920.00 – nodoklis (EUR 4,000.00 * 0,23)
EUR 6,080.00 – klienta laimests pēc nodokļu nomaksas

Mēs veicam nodokļa maksājumu valsts kasē Tavā vārdā un nosūtam Tev paziņojumu par nomaksāto nodokli.

Tavs pienākums ir nomaksāt nodokli no visiem izložu un azartspēļu laimestiem, kuru kopsummas vērtība taksācijas gadā pārsniedz EUR 3,000.00.

Sīkāk par iedzīvotāju ienākuma nodokli no izložu un azartspēļu laimestiem var iepazīties ŠEIT

Kas ir nejaušo skaitļu ģenerators, jeb RNG?

Random Number Generator (RNG) ir datorprogramma, kas nejauši ģenerē rezultātus mūsu interaktīvo kazino spēlēm. Katra atsevišķa iedalītā kārts, uzmestie kauliņi, vai jebkura cita atbilstoša spēļu darbība, ko rada programma, nerada nereālu dublēšanos vai paredzamību. Tā kā rezultāti tiek iegūti pilnīgi nejauši, bez manipulācijas iespējām, Tu vienmēr iegūsi godīgus rezultātus.

Kā es varu atrast savu vēlamo spēli?

Kazino spēļu sadaļā, mēs piedāvājam daudz dažādu spēļu no dažādiem spēļu ražotājiem. Lai vieglāk orientētos un atrastu savu spēli, kuru vēlies spēlēt, Tev ir iespēja meklēt spēli ne tikai pēc tās nosaukuma, bet arī izmantojot plašu filtra funkciju, izvēloties dažādus segmentus un parametrus, piemēram:

  • ❖ pēc ražotāja
  • ❖ pēc līniju skaita
  • ❖ pēc īpašajām spēles funkcijām
  • ❖ pēc spēles papildspēlēm.

Kas notiek, ja man pazūd tīkla savienojums spēles laikā?

Ja Tev spēles laikā uz brīdi ir pazudis savienojums ar internetu, neuztraucies, veikto likmju rezultāts nepazūd un spēle tiks turpināta pieslēdzoties atpakaļ spēlei. Ja spēle tomēr neatjaunojas, iespējams spēļu piegādātājs ir iesaldējis raundu, tādā gadījumā droši sazinies ar mums, sazināsimies ar spēļu piegādātāju, lai spēle tiek atjaunota un tiek pievienots laimests, ja tajā raundā tāds ir bijis.

Kas ir Jackpot spēles?

Mūsu spēļu klāstā vari atrast daudz dažādu Jackpot spēļu ar dažādiem uzkrājumiem. Katras veiktās likmes daļa šajās spēlēs tiek rēķināta Jackpot uzkrājumā. Visas mūsu piedāvātās Jackpot spēles vari ērti atrast izmantojot mūsu kazino filtru. Jackpot uzkrājumus vari redzēt kartā Jackpot spēlē, kā arī EGT spēļu piegādātāja Jackpot uzkrājumi ir redzami arī mājaslapas sākumlapā.

Kas notiek, ja Live kazino raunda laikā man pazūd savienojums?

Ja spēlētājam pazūd tīkla savienojums spēles laikā, visas veiktās likmes paliek un spēle turpinās. Ja neatjaunojas tīkls līdz konkrētam laikam, kamēr spēlē blekdžeku, iedalītās kārtis būs klasificētas kā “stand” un spēle turpināsies. Gadījumos, kad ir veikta Live kazino likme un nav uzsākta spēle dēļ tīkla savienojuma, likmes vērtība tiks atgriezta uz Tava spēlētāja konta.

Kādi totalizatora likmju veidi ir pieejami?

  • ❖ Vienkārša likme (Single bet) — tiek izdarīta uz viena notikuma iznākumu. Vienkāršas likmes laimestu aprēķina, likmes summu reizinot ar likmes piedāvāto koeficientu.
  • ❖ Kombinētā likme (Combined bet) — tiek likta uz vairāku savstarpēji nesaistītu notikumu iznākumiem. Kombinētajā likmē nedrīkst iekļaut savstarpēji saistītus notikumus, un to nedrīkst likt uz notikumu un tā iznākumu vairāk par vienu reizi. Kombinētā likme tiek uzskatīta par uzvarējušu ar nosacījumu, ka visi likmē iekļautie notikumi un to iznākumi ir pareizi prognozēti. Ja kombinētajā likmē vismaz viens notikums nav prognozēts pareizi, kombinētā likme tiek zaudēta, izņemot gadījumus, kad Organizētājs ir noteicis attiecīgu papildu laimesta iespēju. Kombinētās likmes laimests ir vienāds ar likmes summu, reizinātu ar visiem šajā likmē iekļautajiem likmes koeficientiem.
  • ❖ Sistēma (System bet) — pilna visu iespējamo kombinēto likmju virkne izvēlēto likmju starpā. Katra kombinācija sistēmā tiek aprēķināta kā atsevišķa kombinētā likme. Katrai šādā sistēmā iekļautai kombinētajai likmei ir raksturīgs vienāds notikumu un likmju summu skaits. Lai sistēmas likme laimētu, jābūt pareizam no kopējā sistēmas prognožu skaita noteiktam prognožu skaitam, kas tiek norādīts sistēmas nosaukumā, piemēram, 2 no 3 vai 3 no 4 utt. Likmes kopējā summa tiek sadalīta proporcionāli kombinēto likmju skaitam sistēmā. Sistēmas likmes laimests ir vienāds ar iekļauto kombinēto likmju laimestu summu.

Kāda ir minimālā/maksimālā totalizatora likmes summa?

Vienas Likmes minimālā summa ir EUR 0.10.
Vienas Likmes maksimālā summa atkarībā no notikuma veida var būt no EUR 1.00 līdz EUR 10,000.00.

Kā es varu pārbaudīt, vai mana likme ir pieņemta?

Tiklīdz Tu esi apstiprinājis likmes veikšanu, likmes kuponā nospiežot pogu "Veikt Likmi", Tu saņemsi apstiprinājumu, ja likme ir veiksmīgi veikta. Katra likme, ko veici parādīsies likmju vēsturē. Pieņemtās izdarītās likmes vari skatīt savā totalizatora sadaļā “Manas Likmes”. Ja tehnisku vai citu iemeslu dēļ neesi saņēmis apstiprinājumu par likmes pieņemšanu, bet sadaļā “Manas Likmes” izdarītā likme ir reģistrēta, uzskatāms, ka likme ir izdarīta un tā ir pieņemta.

Kāpēc mana likme ir atcelta?

Visbiežākie iemesli, kādēl Totalizatora likme tiek atcelta un atgriezta ar koeficientu “1” ir šādos gadījumos:

  • ❖ Ja Likme tika izdarīta pēc notikuma sākuma - Likmes tiek pieņemtas līdz notikuma sākumam. Ja kādu iemeslu dēļ Lietotājam ir bijusi iespēja izdarīt likmi pēc notikuma sākuma, šī Likme neatkarīgi no Notikuma rezultāta tiek atcelta (izņemot Live likmes).
  • ❖ Ja tiek konstatēta kļūda attiecībā uz notikumu, uz kuru Likme izdarīta, vai notikums tiek atcelts - notikuma nosaukuma, koeficientu vai notikuma sākuma formulējuma kļūda (acīm redzama kļūda).
  • ❖ Likme ir pieņemta kļūdas dēļ (neeksistējošs notikums, tehniska kļūda, savstarpēji ietekmējošu netļauta likmju kombinācija un tml.).
  • ❖ Organizētājam rodas tehniska kļūda, kuru rezultātā piedāvā nepareizus koeficientus vai notikumus.
  • ❖ Ja mačs nav pabeigts vai nav nospēlēts 48 stundu laikā kopš spēles sākuma (konkrēti, dēļ diskvalifikācijas, pārtraukšanas, izstāšanās, u.t.t.). Izņēmums ir Likmes uz Tenisu, kur 48 stundu noteikums nav spēkā.
  • ❖ Ja spēles noteikumi vai formāts atšķiras no attiecīgā sporta veida starptautiski vispārpieņemtās normas, tad Organizētājs saglabā tiesības atcelt jebkuras saistītas likmes.
  • ❖ Ja Likme izdarīta uz jau notikušu notikumu, piemēram, kura komanda spēles laikā gūs pirmos vārtus vai iegūs pirmo punktu, Organizētājs atmaksā Lietotājam izdarīto likmi ar koeficientu 1 jeb atmaksā likmi izdarītajā apmērā. Plašāk un ar citiem iemesliem likmes atcelšanai var iepazīties TOTALIZATORA UN DERĪBU NOTEIKUMI sadaļā.

Kāpēc kavējās manas likmes aprēķināšana?

Likmes aprēķins tiek veikts, cik vien ātri ir iespējams. LIVE likmju iznākumi tiek aprēķināti spēles laikā, līdz ko ir zināms likmes iznākums. Pirmsspēles likmes parasti tiek aprēķinātas pēc spēles beigām neatkarīgi no likmes veida un tā, cik ātri ir zināms rezultāts konkrētai likmei.
Likmes aprēķins var aizkavēties:

  • ❖ Ja likmes rezultāts nevar tikt oficiāli apstiprināts (informācijas trūkums par rezultātiem, informācija par konkrēto spēles rezultātu dažādos informācijas avotos atšķiras). Tādā gadījumā Organizētājs patur tiesības apturēt likmes aprēķinu, līdz rezultāta oficiālam apstiprinājumam.
  • ❖ Ja radušās tehniskas problēmas.
  • ❖ Ja notikums nav pabeigts paredzētajā kārtībā (diskvalifikācijas, pārtraukšanas, izstāšanās utt.) Šādā gadījumā, ja mačs nav pabeigts vai nav nospēlēts 48 stundu laikā kopš notikuma sākuma, visas likmes bez iznākuma tiek atceltas un izmaksātas ar koeficientu 1.

Kāpēc manas likmes pieņemšanas ir kavēta vai tiek pārtraukta?

Tas var notikt, galvenokārt, sekojošu iemeslu dēļ:

  • ❖ Klienta interneta savienojuma aizkave.
  • ❖ Sasniegti spēlētāja profilā uzstādītie drošas spēles limiti.
  • ❖ Jebkuri koeficienti, līnijas un handikapi ir pakļauti svārstībām. LIVE likmēm šādas svārstības notiek notikuma norises laikā. Live likmes tiek apstiprinātas 10 sekundēs. Ja 10 sekunžu apstiprinājuma laikā Live likmes koeficients mainās, Live likme ir jāizdara no jauna.
  • ❖ Liels vienlaicīgi ienākošo likmju skaits.
  • ❖ Tehniski traucējumi (pārraides pārtraukšana translācijas laikā, programmatūras kļūdas, elektrības padeves problēmas, servera darbības traucējumiem u.t.t.).

Cik precīzi ir atspoguļota Live maču informācija mājaslapā?

Tiek darīts viss, lai šī informācija būtu faktiska un pareiza. Tomēr derību gadījumā šī informācija tiek uzskatīta tikai kā informatīva un Organizētājs neatbild par livescore (tiešraides) rezultāta atspoguļojuma pareizību un visiem datiem, kas tiek nodrošināti uz tiešraides ekrāna daļas Live likmju laikā, kā arī nav atbildīgs par kļūdām notikuma pārraidē, notikuma rezultātu novērtēšanā un par citām uz notikumu attiecināmām kļūdām. Likmes aprēķinā tiks ņemta vērā sporta notikuma rezultāta oficiāla informācija.

Kāpēc Cashout nav pieejams?

  • ❖ Cashout nav pieejams, ja izvēle, uz kurām ir veiktas likme, vairs nav pieejama no koeficientu piegādātāja (koeficients attiecīgajai likmei vairs nav aktīvs). Likmēm kur ir veikta vairāk nekā viena izvēle, cashout ir pieejams tikai, ja visas izvēles pieejamas un ir atvērtas likmju likšanai. Gadījumā, ja vismaz viena no izvēlēm vairs nav pieejama (ir uzsākts mačs, ir pārtraukts tirgus/izvēles piedāvājums), Cashout vairs nebūs pieejams. Cashout būs atkal pieejams, kad no jauna būs pieejama izvēle, vai uzsāktais mačs būs noslēdzies un tiks veikts attiecīgā mača aprēķins.
  • ❖ Cashout iespēja var nebūt aktīva kādā konkrētā likmes veidā, čempionātā, kategorijā vai sporta veidā pēc Organizētāja ieskatiem
  • ❖ Cashout iespēja var netikt sniegta kādam konkrētam Lietotājam pēc Organizētāja ieskatiem.

Kas ir Cash out?

Cash Out opcija dod iespēju Jums izmaksāt Jūsu likmi pirms spēle ir noslēgusies un ir zināms tās rezultāts. Jums nav jāgaida līdz spēles beigām, lai saņemtu savu laimestu!
Cash Out ir pieejams gan pirmsspēles, gan live likmēm un gan vienkāršajām, gan kombinētajām.
Cashout ir pieejams no likmes veikšanas brīža līdz pat spēles beigām, bet ir nepieciešams, lai izvēles, uz kurām ir veiktas likmes, ir pieejamas likmju veikšanai. Likmēm, kuras ir veiktas uz vairāk nekā vienu izvēli (kombinētās likmes), Cashout ir pieejams tikai, ja visas izvēles ir pieejamas un to koeficienti ir atvērti likmju likšanai. Gadījumā, ja vismaz vienai no izvēlēm koeficients vairs nav pieejams (ir uzsākts mačs, ir pārtraukts tirgus/izvēles piedāvājums), Cashout vairs nebūs pieejams.

Kas notiek, ja mana likme pārsniedz notikuma atļautos likmes limitus?

  • ❖ Ja Likmes summa ir lielāka par pieļaujamo limitu, tā var tikt nosūtīta uz manuālu likmes apstiprināšanu. Lēmuma pieņemšana par likmes, kura pārsniedz atļauto limitu, pieņemšanu, daļēju pieņemšanu vai noraidīšanu, var aizņemt no dažām sekundēm līdz vairākām minūtēm.
  • ❖ Situācijās, kad likmes manuāla apstrāde nav iespējama, Likmes, kuru summa ir lielāka par pieļaujamo limitu, tiks automātiski atteiktas.

Kāpēc netiek pieņemta mana likme?

Biežāk sastopamie iemesli, kādēļ likme netiek pieņemta leitotāja likme:

  • ❖ Likmes summa pārsniedz maksimālo likmes limitu konkrētajam notikumam/līgai/likmes veidam/lietotājam.
  • ❖ Likmes summa pārsniedz lietotāja profilā uzstādītos limitus.
  • ❖ Tiek veiktas atkārtotas, identiskas vai līdzīgas likmes uz to pašu iznākumu.
  • ❖ Izvēlētās likmes koeficients tiek mainīts vai vairs nav aktīvs.
  • ❖ Tiek veidota savstarpēji ietekmējošu likmju netļauta kombinācija.
  • ❖ Likmes veikšanas brīdī radusies klienta interneta savienojuma aizkave.
  • ❖ Radusies sistēmas kļūda vai tehniski traucējumi, kas ietekmē pakalpojumu un tā pieejamību .

Kā es varu piedalīties jauno klientu bonusā?

Lai piedalītos mūsu jauno klientu bonusos, reģistrējoties, reģistrācijas formā, ievadi kādu no mūsu jauno klientu bonusa kodiem, ja tāds ir nepieciešams. Pēc reģistrācijas jauno klientu bonusus pievienot nav iespējams, tāpēc iespazīsties ar mūsu piedāvājumiem un to noteikumiem pirms reģistrē savu spēlētāja kontu. Ar aktuālajiem piedāvājumiem vari iepazīties ŠEIT

Kas man jādara, lai saņemtu informāciju par bonusiem?

Informācija par aktuālajiem piedāvājumiem tiek izsūtīta dažādos komunikācijas veidos, lai saņemtu informāciju, par aktuāliem betadrian.lv piedāvājumiem, savā spēlētāja profilā, sadaļā "Profils", atzīmē, ka vēlies saņemt informāciju par īpašajiem piedāvājumiem, uzklikšķinot uz komunikācijas veidu, kurā Tev ir ērtāk saņemt informāciju par aktuālajiem piedāvājumiem.

Kas ir bezriska griezieni?

Bezriska griezieni ir piedāvājuma veids, kurā, izmantojot savus līdzekļus, veicot noteiktu griezienu skaitu attiecīgajā piedāvājuma spēlē vai spēlēs, izpildot visus konkrētā piedāvājuma nosacījumus, vari saņemt atpakaļ veikto griezienu summu atpakaļ. Pēc veiktajiem bezriska griezieniem Tu saņemsi atpakaļ uz savu spēlētāja kontu gan savu grieziena summu, gan paturēsi visus laimestus, kurus ieguvi veicot bezriska griezienus.

Kas ir bezriska likme?

Bezriska likme ir piedāvājuma veids, kurā, izmantojot savus līdzekļus, veicot sporta vai izklaidējoša, vai politiska notikuma likmi, izpildot visus konkrētā piedāvājuma nosacījumus, zaudējuma gadījumā vari saņemt atpakaļ veiktās likmes summu tādā apmērā, kāda ir norādīta attiecīgā piedāvājuma noteikumos.

Vai es varu izmantot bonusu vairākas reizes?

Ja, piedāvājuma noteikumos nav atrunāt citādāk, katrs spēlētājs šo piedāvājumu var izmantot tikai vienu reizi. No viena konta, vienas IP adreses vai mājsaimniecības piedāvājumu drīkst izmantot tikai vienu reizi.

Kas man ir jāievēro, lai piedalītos bonusos?

Ņem vērā, ka dalība piedāvājumos ir atkarīga no Lietošanas Noteikumu un atsevišķu īpašo piedāvājumu nosacījumu izpildes. Ja tiek ievēroti Lietošanas Noteikumi un ir veiksīgi izpildīti visi konkrētā piedāvājuma nosacījumu, Tev būs iespēja piedalīties un saņemt piedāvājumu. Jebkurš piedāvājums ir paredzēts izklaides nolūkā, un veicot pārbaudi, vai tiek ievēroti Lietošanas Noteikumu, īpašais piedāvājums un dalība turpmākajos īpašajos piedāvājumos var tikt liegta.

Kāpēc es neesmu saņēmis bonusu?

Pirms uzsāc dalību piedāvājumos, iepazīsties ar tā nosacījumiem, kādā veidā vari saņemt bonusu.
Var būt vairāki iemesli kāpēc bonus par īpašo piedāvājumu nav ieskaitīts Tavā spēlētāja kontā.

  • ❖ Nav izpildīti visi nepieciešamie piedāvājuma nosacījumi;
  • ❖ Nav ievadīts vai ievadīts nekorekts piedāvājuma kods;
  • ❖ Ir notikusi sistēmas kļūda;
  • ❖ Tev ir noņemta dalība piedāvājumos un par to tiki informēts e-pastā.

Kā es varu reģistrēt kontu betadrian.lv mājaslapā?

Tas ir pavisam vienkārši! Spied uz pogas Reģistrēties un izvēlies sev ērtāko reģistrācijas formu:

 

Ātro - ievadot tikai pamatinformāciju un verificējot savus personas datus ar bankas palīdzību
Pilno - aizpildot visu nepieciešamo informāciju patstāvīgi

Kāpēc mans spēlētāja konts nav verificēts?

Ja esi reģistrējies, izmantojot Ātro reģistrāciju - Darba laikā, Tavs konts tiks verificēts pāris minūšu laikā.
Lai verficētu savu spēlētāja kontu, izvēlies vienu no mājaslapā piedāvātajām verifikācijas metodēm:

  • ❖ izmantojot bankas pakalpojumu;
  • ❖ veicot iemaksu ar ātro bankas maksājumu;
  • ❖ augšupielādējot neklātienes identifikācijas dokumentu (selfijs ar pasi).

Informācijas pārbaude var aizņemt nedaudz laika. Ja esi izdarījis visu korekti, un neesi vēl verificēts, nedaudz uzgaidi un tuvākajā laikā Tavs konts būs verificēts.

Pārliecinies, ka esi veicis visas nepieciešamās darbības un esi iesūtījis visus nepieciešamos dokumentus, lai verificētu savu spēlētāja kontu.

Ko darīt, ja esmu aizmirsis savu paroli?

Ja ir aizmirsusies parole, klikšķini uz pogas “Aizmirsi paroli?”, un Tev tiks nosūtīts e-pasts ar paroles atjaunošanas linku.
Vadot iekšā savu lietotāja vārdu un paroli, pārliecinies, ka šī informācija tiek ievadīta korekti, tādā pašā formātā, kā tika ievadīta reģistrējot spēlētāja kontu (maziem/lieliem burtiem).
Ja esi vairākas reizes ievadījis paroli nekorekti Tavs spēlētāja konts, drošības nolūkos, tiks iesaldēts. Šādā situācijā, lai kontu atsaldētu, lūdzu, sazinies ar mūsu atbalsta dienestu.

Esmu pabeidzis konta rēģistrāciju, bet neesmu saņēmis verifikācijas e-pastu.

Lūdzu, pārbaudi vai e-pasts nav aizgājusi uz kādu citu mapi.
Veicot reģistrāciju pārliecinies, ka vadi korektu e-pasta adresi. Ja tomēr, esi kļūdījies e-pasta adresē, droši uzraksti mums, mēs to nomainīsim, bet no Tavas puses būs nepieciešama papildus informācija.

Kāpēc es nevaru veikt laimesta izmaksu?

Pārliecinies, ka:

  • ❖ neesi sasniedzis savu dienas izmaksas limitu;
  • ❖ esi verificējis visas savas maksājuma kartes;
  • ❖ izmaksas summa ir lielāka par minimāli pieejamo;
  • ❖ esi iesūtījis visus no Tevis prasītos papildus verifikācijas dokumentus.

Ja esi veicis iemaksu ar iepriekš neizmantotu maksājuma karti, Tev ir nepieciešams to verificēt. Lai to izdarītu, lūdzu, augšupielādē vai atsūti uz e-pastu [email protected], maksājuma apliecinošu dokumentu (maksājuma uzdevumu) vai ekrānšāviņu no savas interneta bankas. Lai veiksmīgi verificētu maksājuma karti, dokumentā skaidri jābūt redzamai skojošai informācijai:

  • ❖ Tavs vārds un uzvārds;
  • ❖ pilns konta numurs (IBAN);
  • ❖ daļējs kartes numurs;
  • ❖ darījums ar www.betadrian.lv;
  • ❖ atsevišķos gadījumos var būt nepieciešama maksājuma kartes bilde.

Lūdzu, pirms sūti kartes bildi vai maksājuma apliecinošu dokumentu, kurā ir norādīts pilns kartes numurs, pārliecinies, ka, iesūtot šos dokumentus, esi nosedzis maksājuma kartes vidējos ciparus tā, lai ir redzami pirmie 6 un pēdējie 4 cipari.

Neatliec maksājuma metodes verifikāciju uz pēdējo brīdi, jo, gadījumā, ja esi slēdzis bankas kontu, kuram ir piesaistīta izmantotā maksājuma karte, var nākties doties uz kredītiestādi pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas!

Cik bieži tiek veiktas izmaksas?

Izmaksas veicam regulāri katru dienu, arī brīvdienās un svētku dienās līdz pat 22:00.
Izmaksas uz Swedbank bankas kontiem saņemsi ne ilgāk kā dažu minūšu laikā pēc to apstrādes. Izmaksas uz citām bankas kontiem nonāks 1-3 darba dienu laikā.

Kā es varu piedalīties jauno klientu bonusā?

Lai piedalītos mūsu jauno klientu bonusos, reģistrējoties, reģistrācijas formā, ievadi kādu no mūsu jauno klientu bonusa kodiem, ja tāds ir nepieciešams. Pēc reģistrācijas jauno klientu bonusus pievienot nav iespējams, tāpēc iespazīsties ar mūsu piedāvājumiem un to noteikumiem pirms reģistrē savu spēlētāja kontu. Ar aktuālajiem piedāvājumiem vari iepazīties ŠEIT

Kā es varu saņemt informāciju par bonusiem?

Informācija par aktuālajiem bonusiem tiek izsūtīta dažādos komunikācijas veidos. Lai saņemtu informāciju, par aktuāliem betadrian.lv bonusiem savā spēlētāja profilā, sadaļā "Profils", atzīmē, kādu no komunikācijas veidiem, kurā Tu vēlies saņemt informāciju par aktuālajiem bonusiem.

Kā es varu sazināties ar www.betadrian.lv citā jautājumā?

Uzdot savu jautājumu izmantojot čatu mūsu mājaslapā, vai raksti mums e-pastu uz e-pasta adresi [email protected] Kā arī esam sazvanāmi uz tālruņa numuru 29229692. Mūsu draudzīgais klientu atbalstu speciālists ar prieku Tev palīdzēs.
Esam pieejami katru dienu 24/7.

Kas ir kešatmiņa un sīkdatnes?

Sīkdatne ir neliela teksta datne, ko tīmekļa vietne saglabā Tavā datorā vai mobilajā ierīcē, kad Tu atverat mājaslapu. Tā mājaslapai palīdz atcerēties Tavus iestatījumus (piemēram, valodu, izvēlēto mājaslapas krāšu toņi u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies skatīt mājaslapu, lai katru reizi Jums tie nebūtu jānorāda no jauna. Ar kešatmiņas palīdzību samazinās vidējais piekļūšanas laiks mājaslapai un palielinās kopējais sistēmas ātrums.

Kāpēc nepieciešams regulāri tīrīt kešatmiņu un sīkdatnes?

Jo mājaslapa tiek pastāvīgi uzlabota, Tavas pārlūkprogrammas saglabātie sīkdatnes dati vai/un kešatmiņa iespējams ir novecojuši un atverot mājaslapu no jauna, netiek noķerti jauni sīkdatnes dati vai kešatmiņa, līdz ar to mājaslapa var nedarboties tai paredzētā veidā.

Kā iztīrīt kešatmiņu un sīkdatnes?

Atkarībā no tā kādu pārlūkprogrammu Jūs izmatojat šī informācija atšķiras, bet princips ir vienāds.

Google Chrome:

  • ❖ Augšējā labajā pusē klikšķiniet uz ikonas.
  • ❖ Klikšķiniet uz Vairāk rīku Notīrīt pārlūkprogrammas datus.
  • ❖ Augšā izvēlieties Paša sākuma un klikšķiniet Notīrīt pārlūkošanas datus.


Mozilla Firefox:

  • ❖ Augšējā labajā pusē klikšķiniet uz ikonas un izvēlieties sadaļu Options.
  • ❖ Izvēlieties sadaļu Privacy & Security.
  • ❖ Sadaļā Cached Web Content spiediet uz pogas Clear Now.


Safari:

  • ❖ Nospiediet augšējā kreisajā pusē uz sadaļu Safari izvēlieties un spiediet uz sadaļas Preferences.
  • ❖ Jaunajā logā izvēlieties sadaļu Privacy un nospiediet pogu Remove All Website Data...
  • ❖ Kad sistēma Jums pārjautā, nospiediet pogu Remove Now.

Kāpēc man nestrādā daļa no mājaslapas pakalpojumiem?

Interneta kazino darbība ir ļoti atkarīga no interneta savienojuma kvalitātes un tehnoloģiskajiem risinājumiem. Lai veiksmīgi piedalītos interneta kazino piedāvātajā izklaidē, pārliecinies, ka Tev ir nodrošināts labs interneta pārklājums, ātrums, savienojums un aizkav, kas var ietekmēt Tavu izklaides pieredzi. Interneta kazino piedāvājums var būt ierobežots vai nepilnīgs kādās konkrētajās ierīcēs vai operētāj sistēmās, un pārlūkprogrammās, tāpēc pārliecinies, ka pārlūkprogrammas ir atjaunotas un ierīce atbalsta atsevišķas programmatūras.